Cursuri intensive de machiaj

Cursuri intensive de machiaj
curs de machiaj

Dupa aceste  cursuri intensive de machiaj vei sti ce tip de ten ai si cum sa-l ingijesti in mod corect, cum sa-ti corectezi acele trasaturi ale fetei de care nu esti tocmai multumita, cum sa-ti alegi culorile care se potrivesc nuantei pielii tale. Vei invata tehnici de aplicare a machiajelor pe care le alegi, vei primi consiliere in alegerea produselor de make-up si in alcatuirea trusei de machiaj si vei avea parte si de surprize placute si folositoare din partea mea pentru ca ideea acestui proiect este sa inveti ca machiajul poate fi o relaxare si o bucurie.

Continut Cursuri de machiaj intensiv

• Tipul de ten, ingrijirea tenului si alegerea produselor potrivite

• Forma fetei si corectarea anumitor trasaturi prin iluminare si umbrire.

• Culorile potrivite in machiaj si alegerea lor in functie de culoarea pielii, vestimentatie si accesorii.

• Consiliere in alegerea produselor de machiaj
• Alcatuirea trusei de machiaj
• Machiajul de zi – aplicatii
• Machiajul de seara – aplicatii

Durata cursului este de 5  zile intensiv (3  ore pe zi)
Pretul cursului este de 399 lei, dar daca te inscri saptamana aceasta vei beneficia de o reducere de 15% din pret.

In pretul cursului sunt incluse urmatoarele :
– Suport de curs
– Materiale pentru practica
– Diploma de participare
– Un voucher cu 10% discount pentru orice alt workshop sau curs din cadru scolii.
– Pauza de cafea/ceai.

 

Machiajul

Din cele mai vechi timpuri, cosmeticele au avut un rol deosebit de important in transfigurarea femeii. Aplicarea atenta a machiajului pe fata unei femei poate deveni astfel intalnirea dintre ceea ce este femeia si idealul ce si-l doreste in legatura cu persoana sa. Un “chip nou” poate conferi o mare incredere in sine, si in acelasi timp poate fi o experienta stimulatoare pentru iubit.

Utilizarea machiajului a fost folosita pentru trezirea si stimularea anumitor sentimente si calitati, atat in persoana care priveste, cat si in cea care este machiata intr-un anumit fel.

Machiajul face femeia sa se simta completa. Chiar si infatisarea cea mai naturala este cultivata deseori cu osteneala.

Importanta cosmeticelor in zilele noastre poate fi masurata prin vanzarile enorme ale acestor produse, chiar si in zonele globului ce sunt considerate sarace.

 

 

Traditii in arta machiajului

In toate culturile, cosmeticele au ajutat la infrumusetarea chipului si au transformat adeseori un chip comun intr-o infatisare deosebita.

In China, femeile obisnuiau sa isi faca un semn rosu in mijlocul fruntii. O practica asemanatoare mai exista inca in India si in Nepal, unde aceasta semnifica o angrenare in viata spirituala sau religioasa.

In Egipt, femeile, dupa anumite bai parfumate, isi acopereau corpul cu farduri, apoi realizau machiajul fetei, un machiaj dificil, meticulos si cu mixturi complicate, cum ar fi faimosul “kohl” pentru inviorarea ochilor. Rujurile sub forma creioanelor, serveau la accentuarea stralucirii buzelor. De asemenea, anumite produse pentru mestecat intretineau gingiile roze si tari. Pentru obraji se foloseau diferite pudre si farduri pe baza de cinabru. Parul era pieptanat, impletit si parfumat.

Nobilimea asiriana folosea cantitati foarte mari de parfumuri si produse cosmetice. Cuvantul arab, care a supravietuit pana in zilele noastre, pentru fardul de ochi (khol sau kohol), inseamna liniste, calm. La inceput egiptenii se serveau numai de sulfura de plumb, careia ii dadusera denumirea de kohol (kohl), apoi, cand au inceput sa foloseasca oxigenul de magneziu, i-au dat aceeasi denumire.

Pentru machiajul ochilor se foloseau doua culori si anume negrul (kohl) pentru pleoapa superioara si verdele malahit pentru cea inferioara. Femeile din antichitate aveau o stralucire deosebita a ochilor aplicand un bastonas inmuiat in khol direct pe pupila.

Pentru a fi cat mai atragatoare si incitante, femeile isi colorau in rosu corai varful degetelor palmelor, degetelor de la picioare, calcaiele si uneori chiar si sfarcurile. Ele realizau aceasta cu ajutorul sucului de “kufra”. Aceasta planta, cunoscuta sub numele de henna, era mult apreciata datorita florilor sale mici si a delicate si a unui parfum deosebit. Florile aveau forma de stele si cresteau in buchete, avand un suc rosu-inchis, provenind din frunze si tulpina. Timp de secole, femeile din intregul Orient au purtat aceste flori in par, au strivit frunzele, le-au pulverizat si le-au amestecat cu cateshu (vopsea extrasa dintr-un copac indian) pentru obtinerea colorantului necesar. Chiar si in zilele noastre, henna este folosit de multe femei, in special pentru vopsirea parului.

In Grecia, femeile au folosit carbonatul bazic de plumb pentru a-si albi fata. Aceasta substanta a ramas populara timp de secole. Datorita actiunii sale toxice, aceasta substanta putea provoca chiar moartea celor care o foloseau.

In Italia si mai ales in Roma, folosirea alifiilor si a fardurilor a fost foarte raspandita. In numeroase pravalii de specialitate se vindeau diferite produse de parfumerie. Ovidiu, in “Ars amandi” (“Arta iubirii”), a descris folosirea unor preparate cosmetice. El a publicat si un cod al cochetariei – “Cosmeticele lui Ovidiu”, acesta fiind un vechi formular de retete cosmetice.

Medicul imparatului Traian a publicat si el un formular de cosmetica, reproducand in parte retetele reginei Cleopatra. Aceasta lucrare s-a pierdut in timp, dar partile ei principale au fost reproduse de catre medicul roman Galenus, intemeiatorul galenicei, arta si stiinta prepararii medicamentelor. Parfumurile si produsele cosmetice s-au bucurat in tot imperiul roman de o mare cautare.

Cruciatii au fost cei care au adus din Rasarit, printre altele, si diferite produse cosmetice, generalizandu-se astfel folosirea lor in toata crestinatatea.

Din 1600, stiinta cosmetica a fost raspandita intre diferite grupuri: alchimisti, barbieri, farmacisti, coafori, cameristi si chiar doamne nobile.

In zilele noastre datorita marilor descoperiri ale chimiei moderne, industria parfumurilor si apoi cea a produselor cosmetice au fost revolutionate.